czwartek, 21 listopada 2013

Przyszedł czas na...

Coś nowego. 
Od pewnego czasu stały się modne obrazy modułowe, które składają się z 2 lub większej ilości elementów. 
Zazwyczaj widuje się płótna przedstawiające kompozycje kwiatowe, azjatyckie klimaty czy panoramy ze słonikiem w tle.

Ja zostałam poproszona o nietypowy obraz, pod  3 względami:
1. Temat
2. Wielkość
3. Wymiary.

Całość mam zamiar zrobić do 2 tygodni, jak się uda, a mam nadzieję, że tak:-). Na chwilę obecną płótna są pokryte farbą, coś tam jest ukształtowane, ale zbyt jaskrawe i płaskie - chociaż, wiadomo, że na początku tak musi być, a za cieniowanie bierzemy się na końcu:).






Niedługo wrzucę kolejny etap obrazu, mam nadzieje, że już dam radę namalować twarze (bo 1,5cm głowy na zdjęciu to naprawdę zerowa widoczność)  :-)


1 komentarz:

  1. takie nietypowe wyzwania są najlepsze. ciekawe i motywują do czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:-). Odpowiadam zawsze pod danym postem na moim blogu.

No i za każdym razem sprawdzam co u Was:)

Pozdrawiam!